неделя, 6 март 2011 г.

Пълна промяна, колко съм смел или най-после



















Има ли неща, които искате да направите, обаче никога не се осмелявате? Толкова простички и весели, че не биха навредили на никой. Иска ли ви се да промените себе си, не като характер, а само визуално, обаче все го отлагате за нова година или... за друг път?
Не съм сигурна дали ми харесват всичките екипчета  на Брадшоу, но има такива, които ме сразяват и ме карат да се чудя, в България ли е проблемът или и в Ню Йорк никой не ходи така по улиците. После излизам и виждам хора и по нашия Шишман с невероятен стил. Очевидно сме отворени за експерименти и новаторство, но има неща които ни притесняват. Може би повечето хора са притеснени от статута си, че не са звезди или бачкат нещо, което не ги оправдава за по-имиджарския им имидж. Мен ме притесняват реакциите на близките ми или това, че ще привличам твърде много внимание. Въпреки това всеки ден си обещавам, че трябва да се направи нещо по въпроса. Вече имаме все повече магазини, които ни предоставят избор на дрехи и аксесоари, които са уникални и достъпни, second hand-ове, които не са гнусни или отрупани с ненужни одежди. Винаги сме имали повече от трите цвята черно, бяло и сиво (тези са ми любимите). Излизам от вкъщи с единствената цел да стигна по-бързо до бара, където е с около 20 градуса по-топло. На всеки 5 минути успявам да извадя глава от яката на палтото си и виждам десетки хора облечени в тъмни и груби дрехи. После питам защо, поглеждам надолу и виждам и себе си в... сиво. Когато питам някой друг, обикновено отговорът е ‘Зима е, навън е мръсно’. Е, добре де, ама мен не ме успокоява, че си ходя мръсна, макар да не ми личи. Ако имам жълто палто, може би ще бъда като цвете –  слънчево и щастливо, но пък на третия път някой ще си каже „Тази па, не го свали това жълтото”. Сигурна съм, че хората, които достатъчно много мислят за това, не спират да опитват. С времето се отпускат все повече, но не са готови за още, просто не смеят. А би било адски вълнуващо. Сигурна съм, че дори в гардероба си имате някоя друга смела дреха, която не е излизала навън. Ако го правим само когато имаме оправдание, ще си останем с няколкото дни в които сме били облечени, така или иначе и пак сме се съобразили с повода или с... роднините. Ако решим да има ден в месеца, в който Radio Café ви дава своето позволение, да изглеждате нетипично, крещящо, дръзко и смело ще го направите ли? Това няма да е карнавал или sexy, sexy  парти. Просто вечер, в която имаш право на всичко, което ти е минавало през главата. Ежедневно, вечерно или невиждано, както на теб ти се иска. Може би една такава вечер, ще те накара да мислиш какво ще облечеш на следващата, след един месец. Може би на третата ще си напълно готов да го правиш всеки ден. И ако няма къде да отидеш, ела при нас. Ние ще те оценим.

Е, решихме. Първата такава вечер ще е на 11 март. Тя ще е подкрепена от 5 DJ-а, които ще пускат в различни стилове, за да не ви ограничаваме. Облечете се така, както винаги ви се e искало и елате да се забавляваме :)



Втората вечер ще е на 06 май. Тя ще е подкрепена от Miss Lina и Gonzo.  
Облечете се така, както винаги ви се e искало и елате да се забавляваме :) 



1 коментар: