четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Филмите на 90те

Ако има нещо, което ме притеснява всеки ден, то това е че 90те свършиха и по никакъв начин няма да се върнат. Може би не оценявам времето, в което живея, не че не ми харесва, но онези години ми липсват ужасно. Музиката, филмите, а може би и безгрижната възраст, на която съм била. Не ми се иска, но е възможно да съм от онези, които все казват, че преди е било по-хубаво. Не изключвам и варианта, че от липсата на информация тогава, сме оставали много по-впечатлени от всяко нещо стигнало до нас. Но съм сигурна, че аз съм от Mtv поколението, а не децата, които растат в момента. Че всичко беше много по философско и дълбоко, макар и малко смешно или досадно. Че момичетата и момчетата бяха много по-истински и романтично небрежни. Че музиката имаше мисия, а филмите не разчитаха на специални ефекти. Че във видеото винаги имаше празна касета, за да мога да запиша всеки клип или филм, който не можех да намеря в интернет, защото тогава нямаше. Сега ще се възползвам от него. Ще ви припомня филмите, за които аз се сещам, когато искам да се върна там, по онова време. И препоръчвам на всеки по-малък от мен, на всички тийнейджъри, които идват в Radio Cafe и не са гледали тези филми - да ги гледат, ще им харесат :)
Аделина
















2 коментара:

  1. Селекцията е доста добра, но аз лично бих добавил още няколко, които е крайно време да гледаме един след друг някоя ( скоро ) вечер !!!

    ОтговорИзтриване
  2. Мдааа...старост-нерадост...LOL

    ОтговорИзтриване